Publikacje

Publikacje

Poniżej prezentujemy publikacje medialne z wypowiedziami eksperckimi przedstawicieli agencji HR Global Group Sp. z o.o.:

Które „rozpraszacze” skutecznie odciągają od pracy?

Komunikatory typu Messenger, WhatsApp czy Skype najskuteczniej odciągają nas od pracy – tak wskazało aż 82 proc. ankietowanych w sondażu przeprowadzonym przez firmę HR Global Group. Co ciekawe – dla porównania – rozmowy „face to face” ze współpracownikami rozprasza jedynie 27 proc. z nas. Sprawdź co najbardziej rozprasza nas w pracy.

zobacz publikację

Na które media społecznościowe tracimy najwięcej czasu w pracy?

Komunikatory typu Messenger, WhatsApp czy Skype najskuteczniej odciągają nas od pracy – tak wskazało aż 82 proc. ankietowanych w sondażu przeprowadzonym przez firmę HR Global Group. Co ciekawe – dla porównania – rozmowy „face to face” ze współpracownikami rozprasza jedynie 27 proc. z nas.

zobacz publikację

12 proc. pracowników pozwala sobie w pracy na oglądanie filmów czy seriali

Komunikatory typu Messenger, WhatsApp czy Skype najskuteczniej odciągają nas od pracy – tak wskazało aż 82 proc. ankietowanych w sondażu przeprowadzonym przez firmę HR Global Group. Co ciekawe – dla porównania – rozmowy „face to face” ze współpracownikami rozprasza jedynie 27 proc. z nas.

zobacz publikację

O czym Polacy rozmawiają w pracy?

Ulubionym tematem kobiecych rozmów okazują się być szeroko rozumiane "problemy osobiste" – rodzinne, uczuciowe czy zdrowotne. Wśród mężczyzn aż 83 proc. rozmawia o "sporcie".

zobacz publikację

O czym rozmawiają Polacy w pracy? Dominuje sport i problemy osobiste

94 proc. Polaków lubi rozmawiać ze swoimi współpracownikami w miejscu pracy – tak wynika z sondażu przeprowadzonego przez agencję pracy HR Global Group

zobacz publikację
Top