HR Global Group Sp. z o.o. z nowym logotypem

Aktualności

HR Global Group Sp. z o.o. z nowym logotypem

Za niespełna miesiąc agencja pracy HR Global Group Sp. z o. o. świętować będzie 3-cie urodziny. Z tej okazji, a także ze względu na niezwykle dynamiczny rozwój spółki, firma zdecydowała się na rebranding marki. Nowy logotyp doskonale odzwierciedla potencjał oraz możliwości agencji.

Nowa wersja logotypu – w porównaniu do poprzedniej – także nawiązuje konturami do globu, różni się jednak „wypełnieniem”. Rysy kuli ziemskiej zastąpiły charakterystyczne punkty – kółeczka, które z jednej strony symbolizują znaczenie każdej jednostki, z drugiej – pokazują potencjał oraz jedność grupy. 

Zbliżające się urodziny agencji to idealny moment na wprowadzenie nowego, bardziej dynamicznego i nowoczesnego logotypu. Otwarte kontury globu oraz znajdujące się w nim punkty nawiązują bezpośrednio do naszych wyróżniających cech, czyli otwartości, dynamicznego rozwoju oraz nieograniczonych możliwości – mówi prezes spółki, Dariusz Michalski. 

Top