Aktualności
Poszukiwani koordynatorzy do obsługi pracowników tymczasowych
Agencja HR Global Group rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie. W związku z tym zatrudniamy pracowników nie tylko dla naszych klientów, największych marek w Polsce, ale także do struktur naszej firmy. Właśnie rozpoczęliśmy rekrutację na stanowisko koordynatora do obsługi pracowników tymczasowych dla kilku regionów w kraju.
Osoby zainteresowaną pracą na takim stanowisko mogą aplikować w sumie na trzy lokalizacje – region lubelski, łódzki oraz warszawski. W ramach oferty agencja oferuje umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe na poziomie 2500-3000 złotych brutto miesięcznie (w zależności od posiadanych kwalifikacji oraz doświadczenia), możliwość uzyskania premii do 20 proc. podstawowego wynagrodzenia (tj. do 500-600 złotych brutto miesięcznie), a także służbowy samochód, laptop oraz komórkę.
Jakie wymagania muszą spełniać kandydaci aplikujący na to stanowisko? – Przede wszystkim istotna jest znajomość jednego z dwóch języków obcych: angielskiego bądź rosyjskiego. Ponadto osoba pracująca na tym stanowisku powinna cechować się m.in. łatwością w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich, komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą. Konieczna jest umiejętność obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, jak również posiadanie prawa jazdy kategorii B – tłumaczy Dariusz Michalski, prezes agencji HR Global Group.
Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Sprawdź kompletne ogłoszenia:
